СОНЯЧНЕ ЛІТО КРЕАТИВУ В КАХОВСЬКІЙ ШКОЛІ МИРУ

02.08.2021

Школярам-миротворцям Каховської Школи Миру надана почесна місія представити Херсонщину у Всеукраїнському літньому таборі в місті Черкаси разом з іншими учасниками-командами з 7-ми областей, в яких реалізується даний проєкт: Кіровоградської, Черкаської, Донецької, Луганської, Волинської та Тернопільської. На учасників Літнього табору чекають насичена програма, спілкування з однолітками з різних куточків України, нові знайомства, обмін досвідом, неформальні освітні заходи на тему миру у шкільному середовищі, цікаві культурно-розважальні активності. Для формування групи від Херсонської області, визначення найбільш вмотивованих і зацікавлених учасників 18 липня в Каховській школі було оголошено творчий конкурс для підлітків 14-16 років, які мали заповнити онлайн-анкету, а найголовніше - запропонувати "свіжу" ідею з тематики миротворення у шкільному середовищі: міні-проєкти, творчі роботи, креативні активності, які можна було б втілити в життя в новому навчальному році. Посилання на Google-анкету було розміщено на шкільному сайті, в онлайн-спільнотах, в чаті шкільних медіаторів. Організаторами конкурсу отримано 13 заявок з дитячими ініціативами та мотиваційними листами, в яких діти обґрунтовували свою зацікавленість участю, бажання отримати досвід у вирішенні конфліктів, важливість навичок конструктивного спілкування, які стануть в нагоді і вдома, і у школі, і в дорослому житті. Вже маючи досвід шкільних медіаторів, учасники виявили бажання продовжувати діяльність медіації школи, щоб навчити молодь мирним шляхом вирішувати суперечки, дружити, «допомогти зробити світ кращим». Діти впевнені, що «навчатися у мирному середовищі краще та продуктивніше. Але без конфліктів у нашому житті ніяк, тому хотілося навчитися допомагати їх вирішувати завдяки медіації». Трофімець Юлія побачила шлях до примирення дітей школи у створенні спільної ініціативи: «Як зробити школу кращою?». Цей захід для того щоб діти з різних класів потоваришували. Дівчина, навчаючись в 10 класі, який утворився із двох 9-х, помітила важливість співпраці та спільного дозвілля (мандрівки, походи) паралельних класів, щоб вони краще порозумілися та познайомилися. Це допоможе згуртувати колективи, знайти спільні інтереси.Озюменко Крістіна вирішила обрати професію психолога, щоб «допомагати людям пізнати себе та інших. А це у Крістіни добре виходить та дарує їх крила щастя, коли розумієш, що допомогла, що тобі довіряють, до тебе звертаються - це все надає сил та впевненості, що робиш важливу справу!»Кавун Анастасія доводить, що треба «подавати гарний приклад спілкування іншим, особливо підліткам, які часто надто емоційні, потребують поваги, щирості, довіри та турботи». Цікавою була пропозиція Єфимової Дарʼї: створити малюнок на тему дружби між учнями нашої школи. Всі ці ідеї та дитячі роздуми заслуговують уваги та обовʼязково будуть втілені у життя вже з вересня 2021 року. Та хто ж з 25 по 30 серпня представлятиме Каховську Школу Миру у Всеукраїнському літньому таборі в м.Черкаси? Ось вони - пʼятірка невгамовних лідерів:Дирдіна Марина, медіатор школи, активна учасниця шкільних заходів, ройова команди "Джура", член Малої Академії Наук, яка за три дні організувала та здійснила світлий, простий, веселий, добрий проєкт- флешмоб "Мир.Дружба.Жуйка". Відео Марини розлетілось соцмережами та отримало безліч позитивних емоційних відгуків, подарувало людям посмішки, чим примножило свій яскравий сонячний ефект.Марина впевнена, що «літній табір - це можливість розширити коло друзів, отримати нові враження, здобути нові знання, як вирішувати конфліктні ситуації мирним шляхом».Романова Владислава, президент шкільної Козацької республіки, медіатор школи, член Малої Академії Наук, яка детально змоделювала рубрики нового Шкільного сайту медіації, продумала його роботу та описала основні напрямки діяльності медіаторів школи. «Медіація - це досить нова наука. В Україні вона ще не набула поширення, проте, я вважаю, що її потрібно вводити в маси. Всі ми знаємо, що легше навчити дитину, аніж перевиховати дорослого. Тому якщо зараз навчити школярів медіаціїї та миротворенню, у майбутньому вони стикнуться з меншою кількістю проблем. Мені хочеться донести філософію медіації до своїх однолітків, розповісти, що медіація це не нудно, не страшно, а це круто. Адже вирішити конфлікт спокійно набагато складніше, ніж просто посваритися. Також, після проведених тренінгів, я вирішила для себе, що поєднаю життя з медіацією, тому цей досвід знадобиться мені у подальшому житті.Перш за все, я вважаю, що потрібно розповісти якомога більшому колу людей про медіацію та медіаторів. Саме тому я пропоную створити шкільний сайт медіації, який буде доступний не тільки школярам нашої школи, а і усім бажаючим. Яка інформація повинна міститися на цьому сайті?- Для початку, на першій сторінці сайту повинна бути інформація: Що таке медіація? Що таке конфлікт? Види конфліктів? Способи урегулювання конфліктів, і так далі.- На сайті обов'язково потрібно створити розділ " Новини" на якому можна буде розповідати про роботу групи, а також анонсувати заходи присвячені медіаціїї.- Розділ "Резюме": в цьому розділі учні, які бажають стати медіатором, зможуть заповнити невеличке резюме(як при прийомі на роботу), а ті учні, які вже є медіаторами, на нараді будуть обирати майбутніх колег.- Розділ "Тести". Ні для кого не секрет, що багато підлітків люблять проходити різноманітні тести та опитування, тому я пропоную в цьому розділі опублікувати декілька тестів. Наприклад:" Чи можеш ти бути медіатором?""Чи знаєш ти, що таке медіація?"" Чи можеш ти мирно врегулювати конфлікти?" і т.д.- Розділ "Запис". Тут усі бажаючі зможуть записатися до медіаторів онлайн у зручний для них час.-Ну і на останок, розділ "Чат". У ньому можна буде задати питання медіаторам не виходячи з дому».Мельникова Оксана , практикуючий медіатор школи, член Малої академії Наук, член команди "Джура", ініціатор різноманітних інтернет-спільнот для підлітків вважає медіацію одним з найбільш ефективних методів вирішення конфлікту. Тому дівчина запропонувала створення інтерактиву "Театр медіації "Емпатія", в якому можна спробувати прожити роль іншої людини, організувати захоплюючі мотиваційні виступи, допомогти врегулювати суперечки між дітьми. Суть проекту в тому, що «учні школи можуть прийняти участь у заході, де їм буде запропоновано багато різних життєвих ситуацій, яку вони мають відтворити у їх власному баченні", «Я сподіваюся, що такі театралізовані рольові ігри та мотиваційні виступи медійної групи дадуть непоганий результат і цю практику можна буде застосувати у медіаціі - через таку гру людям буде легче зрозуміти іншу сторону, та вирішити конфлікт».Слюсаренко Лілія, медіатор школи, яка під власний акомпанемент гітари довела, що треба бути справжнім, щирим, бо "ми- мир, ми - діти, ми створені зробити світ яскравішим, треба лише поділитися своїм серцем..." Ось і народився чудовий пісенний проєкт до Дня Миру- "Заспівай про Мир!" для нашої шкільної родини: «Ідея прийшла неочікувано. В грі на гітарі я ще новачок, але пісня "We are the world" ("Ми-мир"), якої авторами є Майкл Джексон и Лайонел Річі змотивувала мене провести пісенний флешмов в школі. Пісня, як на мене, гарний спосіб донести до людей значення миру. Особливо серед молоді, яка захоплюється творчістю і має змогу показати свої таланти, популяризуючи мир та злагоду у суспільстві». Проніна Аліна, медіатор школи, активна учасниця шкільних творчих проєктів, намалювала та пояснила своє бачення Кімнати Медіатора й запропонувала провести конкурс малюнків серед дітей, який допоможе створити цю кімнату затишною, комфортною, відкритою для всіх бажаючих знайти шляхи до примирення дружби, адже Школа Миру- злагода і сила! «Я хочу провести у своїй школі день миру з метою налагодження стосунків між учнями. Він буде для дітей різного віку та вчителів. Таким чином ми не тільки дізнаємося як інші уявляють конфлікт, але й підключимо учнів до цієї соціальної проблеми. Ще я б хотіла запропонувати зробити соціальну сторінку в Інстаграмі для медіаторів школи. Так учні зможуть не тільки слідкувати за новинами у нашій школі миру, але й зможуть поділитися своїми конфліктами у житті та попросити допомоги у медіаторів. Все це допоможе учням нашої школи зрозуміти цінність стосунків та спілкування без конфліктів та навчитися спілкуватися конструктивно. А ми, медіатори, завжди будемо готові допомогти».Дякуємо всім учасникам! Бажаємо переможцям гарної подорожі та незабутніх вражень:)Літній табір для школярів буде проведено у рамках проєкту «Розширення можливостей для молоді до примирення суспільства: сприяння взаєморозумінню та ненасильницькому спілкуванню», який реалізується Всеукраїнською громадською організацією «Поруч» (далі - ВГО «Поруч»), "Фондом громади міста Херсона «Захист» у партнерстві з Дитячим Фондом Німеччини (ChildFund Deutsсhland) та фінансується Інститутом Міжнародних Зв'язків, Федеральним Міністерством закордонних справ Німеччини.Мета проєкту - сприяти школам у розвитку миробудування та медіації шляхом поширення культури мирного вирішення конфліктів у дітей та молоді.

Відповідне місце для заголовку

Тут зачинається ваш текст. Натисніть тут і почніть писати. Убяквюэ аюдиам квуй ат индоктум конкльюдатюрквюэ ыам црял мольлиз ты аутым.

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати