Сторінка психолога
ШКІЛЬНА СЛУЖБА ПОРОЗУМІННЯ "FOREVER BESIDE"
ЗАПРОШУЄ ДО ДІАЛОГУ!
Практичні поради
Мої правила безпечної поведінки в Інтернеті.
1. Я не надаватиму ніякої особистої інформації (ім'я, вік, адресу, номер телефону, номер школи, місце роботи батьків) без згоди батьків.
2. Якщо я отримаю інформацію, яка примусить мене почуватися некомфортно, я одразу розповім батькам або вчителю про це. Мої батьки знають усіх, з ким я спілкуюсь в Інтернет мережі.
3. Я ніколи не погоджусь зустрітися з тим, з ким я познайомився/познайомилась в Інтернеті, без попередньої згоди батьків. Якщо я буду зустрічатися, то це буде людне місце, і я запрошу кого-небудь з батьків чи добре знайомих людей.
4. Я ніколи не вишлю свої фото людині, з якою я познайомився,-познайомилась через Інтернет, не порадившись з батьками.
5. Я не буду відповідати на листи чи прохання, які викликають почуття дискомфорту або сорому.
6. Ми встановимо з батьками правила роботи в Інтернеті:
- час моєї роботи в Інтернеті;
- області відвідування Інтернету (сайти, блоги).
Однокласник ображає? Непорозуміння з вчителем? Батьки незадоволені? Клас недружний? Що робити?
1. Зроби паузу і порахуй до 10
2. Розберись із собою - «Що сталося? Що я відчуваю? Що для мене важливо? Яким я бачу вирішення ситуації?»
3. Тепер ти готовий! Почни розмову! «Коли ти мене обзиваєш, Я відчуваю роздратування, образу, Тому що я потребую поваги , мені дуже важлива дружба з тобою й я пропоную звертатися один одного по імені»
4. Вислухай та спробуй зрозуміти: «Якщо я правильно розумію... для тебе важливо... тому ти хотів би...»
5. Спільно підшукайте взаємоприйнятне рішення: « Як зробити так, щоб ми з тобою порозумілись?»
Або звернись до медіатора Шкільної служби порозуміння «Forever beside» Каховської СЗОШ №2
• Медіація - це мирне вирішення конфлікту,
• Коли сторони самостійно приймають рішення.
• Процес , який ведуть навчені учні-посередники
• Конфіденційно та добровільно.
• Зберігаються дружні відносини
• Сторони вчаться спілкуватись конструктивно
• Варіант вирішення ситуації задовольняє всіх
• В конфліктній ситуації рятує медіація!
#школа миру
НОВІ ПРАКТИКИ ПРИХОДЯТЬ ДО ШКОЛИ
У березні 2021року лідери шкільних самоврядувань півдня України, які стали учасниками проєкту «Тьютор-хаб: інституція лідерства»знову зустрілися на весняній онлайн-сесії.Херсонщину представляла Каховська школа №2 з родзинками досвіду роботи Козацької республіки. Захоплюючі виступи ровесників, обмін ідеями, знайомство зі структурами самоврядування закладів, різноманітними ініціативами збагатили зустріч лідерів й надихнули на подальшу співпрацю. Наступним кроком стане об'єднання молоді для створення корисних спільних проєктів з метою залучення однодумців до активної участі в житті своєї школи та міста. Ми вдячні Центр молодіжної діяльності з м.Миколаєва за запрошення на навчання європейським практикам тьюторства й з нетерпінням чекаємо наступної зустрічі!
"Не смійся з мене!"
ДІАЛОГ З ПСИХОЛОГОМ
Підлітковий селфхарм або як давно вашу дитину дряпає кішка?
ШКІЛЬНА СЛУЖБА ПОРОЗУМІННЯ
"FOREVER BESIDE" В ДІЇ
Школа - це скарбниця знань і мудрості,творчості і радості,казки і мрії. Школа - це те місце, де дитина почувається захищеною та щасливою. Дитина повинна іти до школи з радістю, адже дитинство - найщасливіша пора! Але, на жаль, не завжди так буває, і причиною цього є булінг. Що таке булінг? Це замкнений трикутник, в якому є агресор, жертва та спостерігачі. Проведемо експеримент: Склянка води - це дитина - чиста, проста, наївна. Сіль - приниження та насмішки, Перець - образи, сором, страх, Грудка землі - жорстокість, розпач і злість. А тепер візьмемо банку і збовтаємо її, так отримуємо стан дитини. Тепер давайте подумаємо, скільки мине часу, доки все осяде, забудеться? А варто знову легенько збовтати і все підніметься на поверхню та спричинить нові переживання. Тому кожного разу, будь ласка, згадуйте цю склянку та не травмуйте чиєсь серце. Перш, ніж щось зробити, згадай правила світлофора - Зупинись, оціни наслідки, обери вірне рішення! Булінгу може зазнати будь-яка людина, але жодна не заслуговує на таке ставлення! Згідно новому закону України «Про булінг», кримінальну відповідальність несуть не лише агресор, а й спостерігачі. НЕ підтримуй того, хто знущається! Люди, яких ображають, часто почуваються самотніми - допоможи їм відчути, що вони не одні. Слова можуть образити, а можуть і підтримати! Співпраця - найефективніша стратегія спілкування! Образити людину легко, а повернути довіру дуже складно! Якщо тебе ображають - не мовчи! Звернись до дорослих - батьків, братів та сестер, вчителів та директора, психолога та соціального педагога, до медіаторів шкільної служби порозуміння або напиши листа до скриньки довіри. Під час булінгу погано всім - і жертвам, і агресорам, і спостерігачам. Якби всі люди дотримувались законів людського спілкування, то б і не було таких серйозних наслідків ні для кого. Бажаємо всім учасникам впевненості, толерантності, мрійливості, доброти, любові, отримувати насолоду від життя, й радіти кожному дню! Ми, медіатори Каховської школи №2,- проти булінгу! Ми за дитинство - без насилля! Діти повинні бути щасливі! Наші долоньки - проти насилля! Люди! Зупиніться! Насиллю - ні!
Викресли булінг - обери щастя
Викресли булінг - обери радість
Викресли булінг - обери добро
Викресли булінг - обери ніжність
Викресли булінг - обери толерантність
Викресли булінг - обери мрію
Викресли булінг - обери гармонію!
Ми всі класні, ми всі суперові , ми - прикольні!
Лілія Семенова, практичний психолог Каховської СЗОШ 2